Gier spodziewamy się w naszym magazynie w październiku tego roku. Termin ten może ulec zmianie, co mamy jednak nadzieję, nie nastąpi.
Jest to zależne od czynników, na które nie mamy wpływu.
Tłumaczenia użyte podczas przedsprzedaży mogą ulec zmianie.
Grafiki, figurki itp. mogą się różnić od tych w produktach finalnych.Figurki w grze nie są malowane.


„Lobotomia II Obława” to w pełni kooperacyjna gra typu „dungeon crawler”, podczas której gracze wcielając się w pacjentów szpitala psychiatrycznego próbują z niego uciec, nie ginąc przy okazji…
Całość osadzona jest w klimacie survival horroru.

Gra zawiera kampanię fabularną oraz „Dziennik Koszmarów”
z tak naprawdę nieograniczoną regrywalnością. Bohaterowie nie pamiętając kim są, wypełniają dziury w pamięci przypadkowymi odniesieniami do popkultury znanej im z filmów, książek, komiksów czy telewizji. W miarę upływu czasu stają się coraz bardziej obłąkani, co jednocześnie daje im większą moc oraz umiejętności…

Tylko czy to wszystko jest prawdziwe?
A może to tylko chore obrazki w twojej głowie?





Na Oddziale Złoczyńców przetrzymywani są chorzy z szaleństwa notoryczni kryminalści. Wszystko po to, by chronić społeczeństwo. Uwolnij ich, choć robisz to na własne ryzyko!


Dodatek ten został stworzony we współpracy z bardzo popularnym Youtuberem – Jazzą. Na oddziale Jazza’ego wraz ze swoimi kreatywnymi kompanami jest wykorzystywany artystycznie pod przykrywką spersonalizowanej opieki.
Ściany są wygłuszone, więc ich krzyki nic nie dadzą…
Wykorzystaj ich talenty, aby przynieść pomysłową zemstę!


Oddział Legend zawiera dodatkowe trzy postacie znane z pierwszej części Lobotomii. W dodatku Oddział Legend pacjenci, którzy w przeszłości sprawiali problemy, są przetrzymywani wbrew swojej woli. Niech historia się powtórzy!
Figurki oraz karty zostały dopasowane do drugiej części Lobotomii.


Piekielny Wymiar wprowadza dodatkowy zestaw tematycznych figurek. To dodatek dla wszystkich lubiących wyzwania – te są piekielnie trudne! Pamiętajcie, że po rozpętaniu piekła nic już nie będzie takie samo…
Piekielny Wymiar może być używany zarówno z grą podstawową Lobotomia II Obława, jak i z dodatkiem Inferno.


W każdym scenariuszu będą różne cele, jednak główny zawsze pozostaje ten sam – uciec ze szpitala i uniknąć lobotomii!
Każda postać ma inną specjalizację w zależności od swoich statystyk
i zaburzeń, jednak tym, co czyni ją naprawdę wyjątkową, są jej wrodzone zdolności. Aby je uwolnić, będziesz musiał popaść
w jeszcze większy Obłęd. Nie zatrać się w nim…

Dodatkowo każda postać ma również swoje zadanie osobiste, którego ukończenie odblokowuje jej maksymalny potencjał. Kiedy tylko to osiągniesz, będziesz mógł odwrócić kartę „OBŁĘD!”,
zyskując znaczne wzmocnienie statystyk i umiejętności.


Używając swojej wyobraźni, będziesz w stanie stworzyć użyteczną broń i sprzęt z rzeczy leżących w kątach i wokół zakurzonych szafek. Zbieraj wszystko i wymieniaj się ze swoją grupą, tak aby wszyscy byli przygotowani na nadchodzące wydarzenia i wyzwania…
Pamiętaj, że czasami rzeczy, które posiadasz, będą dla ciebie jedynie tym, czym naprawdę są – po prostu rupieciami.

Nie trać jednak jeszcze całej nadziei. Rupiecie będą doskonałym materiałem ulepszającym, dzięki czemu znajdziesz wiele sposobów
na modyfikacje rzeczy, które posiadasz.
A każdy przedmiot może uratować Ci życie…


Czy jest to zwykły personel szpitala i ochrona, czy też próbują cię dopaść potwory? Nie ryzykuj, bo jeszcze się dowiesz…

Gdy wszyscy pacjenci wykonają już swoje tury,
gra najprawdopodobniej pokrzyżuje wasze plany. Potwory
będą się poruszać, pojawiać i atakować, próbując zrobić Wam jak największą krzywdę. Najczęściej spotykanymi potworami
są te podstawowe, jednak w zależności od scenariusza dołączą do nich różne potwory elitarne. A jeśli kiedykolwiek spotkasz Szefów, upewnij się, że jesteś naprawdę do tego przygotowany.

Walka z Potworami nie jest to łatwym zadaniem – trzeba ją rozgrywać nie tylko reagując, ale też myśląc perspektywicznie, gdyż jeśli zbyt długo będziesz skupiał na sobie uwagę, karty Potworów obrócą się na stronę „WZMOCNIONY!” I to nie będzie dobra wiadomość…


Każdy pacjent trafia do szpitala z inną diagnozą i innym zespołem schorzeń. Schorzenia to losowe dodatkowe umiejętności,
z których będziecie mogli skorzystać. Regrywalność podnosi fakt, że w każdej rozgrywce będą się one różniły.

Agresja zapewnia zdolności ofensywne,
Nerwica Lękowa zapewnia premie do obrony i ucieczki,
OCD odpowiada za dodatkowe zbieranie i poruszanie się, Schizofrenia zapewnia szeroką gamę potężnych efektów.

Z efektów zaburzeń możesz korzystać jedynie we wcześniej określonych odstępach czasu. Kluczem do ucieczki będzie żonglowanie pomiędzy używaniem broni, umiejętności i zaburzeń,
a jednoczesnym unikaniem potworów i realizacją celów.


Przedstawiamy opinie kilku recenzentów, którzy przyjrzeli się temu, co ma do zaoferowania „Lobotomia II Obława”. Zobaczysz tu między innymi, jak gra będzie wyglądać na Twoim stole, dowiesz się jak grać, poznasz zasady, mechaniki oraz wrażenia towrzyszące grze…

Poniżej prezentujemy materiały anglojęzyczne, które również polecamy obejrzeć. Zapoznacie się tutaj nie tylko z opiniami, ale również zobaczycie to co jest w pudełku oraz jak się gra.

Dla ułatwienia można włączyć sobie polskie napisy (jest to transkrypcja automatyczna). Aby to zrobić wystarczy nacisnąć ikonę zębatki, znajdującą się w prawym, dolnym rogu odtwarzacza. Następnie należy otworzyć zakładkę „napisy” i zaznaczyć opcję „Przetłumacz automatycznie” wybierając z listy dostępnych języków język polski.

Na koniec bonus „zza sceny” – jak to jest zrobione?