[metaslider id=”1949″]

  • Nova Aetas Renesans #8
    Statek z grą jest już w Gdyni, jednak kontenery z NAR są przewidziane do rozładunku kilka dni później, bo 14 czerwca. Sytuacja ta jest związana z przeładowaniem gdyńskiego portu, co […]
  • Nova Aetas Renesans #7
    Kontenery z NAR czekają w terminalu Felixstowe na załadunek na docelowy statek „MSC Audrey”, który tu możecie śledzić: https://www.vesselfinder.com/pl/?imo=9540065 Rozładunek w porcie gdańskim jest zaplanowany na 6 czerwca.
  • Nova Aetas Renesans #6
    Po dłuższej przerwie podczas której czekaliśmy na informacje z fabryki, możemy poinformować, że odbiór gry mamy zaplanowany na ten tydzień. Zaraz jak to nastąpi, poinformujemy o przewidywanych terminach transportu.
  • Nova Aetas Renesans #5
    Do ostatniej chwili liczyliśmy, że fabryce w której powstaje gra uda się przygotować naszą polską edycję do transportu. Niestety w dniu wczorajszym dostaliśmy informację, że gra jest już wyprodukowana ale […]
  • Nova Aetas Renesans #4
    Jak wielu z Was wie, LMS opublikował erratę do tego tytułu. Sprawdziliśmy całość naszej edycji i większość zmian tam wskazana została już wcześniej przez nas wprowadzona do naszej polskiej wersji (kilka […]
  • Nova Aetas Renesans #3
    Zakończyliśmy prace nad tłumaczeniem oraz jego korektą. Wszystko zostało już wysłane do Ludus Magnus Studio i w tej chwili czekamy na cyfrowe pliki do akceptacji. Produkcja powinna rozpocząć się w […]
  • Nova Aetas Renesans #2
    Kończymy prace nad tłumaczeniem. Polskie pliki finalne chcemy oddać do druku do końca tego miesiąca. Produkcja naszej rodzimej edycji już trwa, tak jak pozostałych wersji językowych. Wszystkie elementy niezależne językowo […]
  • Nova Aetas Renesans #1
    Produkcja Nova Aetas Renesans jest już rozpoczęta i w tej chwili z taśm produkcyjnych zjeżdżają wszystkie elementy plastikowe oraz niezależne językowo. Prace nad tłumaczeniem oraz korektą z naszej strony powinniśmy zakończyć w […]
  • the Breach #5
    Pierwszą kopię polskiej edycji mamy już u siebie w biurze. Zdążyliśmy już cały komplet przejrzeć, sprawdzić i oczywiście pozachwycać się nim. Całość wygląda świetnie! W związku z tym, że odbiór […]
  • the Breach #4
    Produkcja gry jest w toku i powinna się zakończyć w połowie maja. O odbiorze gry będziemy informować w osobnej aktualizacji.
  • the Breach #4
    W tej chwili trwa już Nowy Chiński Rok, czyli zarówno wersja angielska jak i nasza rodzima – polska, będą produkowane po zakończeniu jego obchodów. Następnie po kontroli jakości całość będzie […]
  • the Breach #3
    Zakończyliśmy prace nad tłumaczeniem i w tej chwili trwają prace korektorskie. W połowie listopada, po zakończeniu korekty, gotowe pliki trafią do produkcji.
  • the Breach #2
    W związku z przedłużeniem prac nad plikami przez LMS, pliki do tłumaczenia jeszcze do nas nie dotarły. O postępie prac poinformujemy Was o tym w osobnej aktualizacji.
  • the Breach #1
    Pliki do tłumaczenia otrzymamy w przyszłym tygodniu. Produkcja gry rozpocznie się pod koniec września. Odbiór gier z fabryki (Chiny) planowany jest na połowę listopada, natomiast w naszym magazynie spodziewamy się […]

  • Odrodzenie Szaleństwa – dodatek do Deep Madness #4
    Po dłuższej przerwie podczas której czekaliśmy na informacje z fabryki, możemy poinformować, że odbiór gry mamy zaplanowany na pierwszą połowę kwietnia. Zaraz jak to nastąpi, poinformujemy o przewidywanych terminach transportu.
  • Odrodzenie Szaleństwa – dodatek do Deep Madness #3
    Z naszych informacji wynika, że dodatek powinniśmy odbierać z fabryki w połowie marca. Tym samym do naszego magazynu powinien dojechać na początku kwietnia, o czym będziemy informowali w kolejnych aktualizacjach.
  • Odrodzenie Szaleństwa – dodatek do Deep Madness #2
    Prace nad tłumaczeniem dobiegają końca. Po zakończeniu etapu tłumaczenia przystąpimy do korekty a o kolejnych etapach będziemy informować w kolejnych aktualizacjach. Dodatkowo jutro uruchomimy late pledge przedsprzedaży – tym razem […]
  • Odrodzenie Szaleństwa – dodatek do Deep Madness #1
    Przedsprzedaż Madness Reborn wystartuje w poniedziałek, 7 sierpnia, o godzinie 10.00. Liczba gier w przedsprzedaży będzie limitowana do 400 egzemplarzy. Po premierze będzie dostępnych kilkadziesiąt sztuk, jednak będzie to niewielka ilość i będą […]

  • D.E.I #3
    𝗗.𝗘.𝗜. 𝗗𝗶𝘃𝗶𝗱𝗲 𝗘𝘁 𝗜𝗺𝗽𝗲𝗿𝗮, zarówno gra podstawowa jak i wszystkie dodatki oraz dodatkowe figurki zastępujące drewniane meeple, właśnie trafiły do naszego sklepu https://czachashop.pl/ Zachęcamy do spojrzenia na stronę o grze, […]
  • D.E.I #2
    Po dłuższej przerwie podczas której czekaliśmy na informacje z fabryki, możemy poinformować, że odbiór gry mamy zaplanowany na ten tydzień. Zaraz jak to nastąpi, poinformujemy o przewidywanych terminach transportu.
  • D.E.I #1
    Produkcja “Divide Et Impera”, podobnie jak “Nova Aetas Renesans” jest już zakończona. Fabryka nie zdążyła niestety skompletować i przygotować do wysyłki zarówno polskiej jak i angielskiej edycji gry. Będzie to […]

  • Hrabstwo Harrow #1
    Kończymy obecnie prace tłumaczeniowo korektorskie oraz przygotowywujemy kampanię przedsprzedażową.